S-y-i yoo sadece yanma olmuyor ben 2 hafta boyunca nefes alamadım boğazımda ekmek kalmış gibi baskı vardı yutkunurken yatarken sanki orda bi şişlik bi ekmek var gibi tıkıyordu nefes borumu özellikle yatınca yumruk gibi baskı oluyordu reflüden dedi doktorum bebekte büyüdüğü için mideyi sıkıltırınca daha çok hissetmişsin dedi.2 yastıkla çok yüksekte yattım yediklerime dikkat ettim iki hafta çektim sonra o baskı hissi geçti yanmada olmadı belki herkeste farklıdır tabi onu bilemem geçmiş olsun