Fulyaaa1 Behiye-123 bende salı günü ögrenicem tam ama eşim polis olduğu için indirim var daha uygun oluyor
Esse123 Fulyaaa1 benim ikinci doğumum öncekide sezaryan diye sana onu sordum ama sanırım aynı fiyat oldu ikiisde artık