Suem-58 Gebelikte tansiyon yüksekliği doktoruma daha danışmadım ama tansiyonum yükseliyor tansiyon çıkması bebeğe zararı oluyor mu 😔
gamzosgamzos Suem-58 doktoruna biran once danisman lazim benim 27.haftada gebelik tansiyonu tanisi konulmustu cok sukur ilac ile kontrol altina alinmisti gecmis olsun
Yagmur00 Suem-58 ewet canım cok zararli bebege ve sans bunu doktkrunla konus ve tansiyon cok kotu bısey dıkkat et
toocin Bildiğim kadarıyla 14 ve üstü gebelikte tehlikeli sayılıyor. Ben az yükselince limon sıkıp içiyorum. Düşürüyor. Ama sürekli olursa mutlaka ilaç kullanmanız gerekecektir. Doktora gitmeden önce 1 hafta sabah akşam düzenli ölçüp yazın.
2Mommom Suem-58 ogluma hamileyken hep tansiyonum cikardi ama oyle boyle degil 18i gordugum oluyordu..Tansiyon aletiyle geziyordum benm son haftalar cikmaya baslamisti ilac kullanmadik ama hep takip ettik dogum aninda cok yukselmisti ozellikle hepsi gecip gitti cok sukur saglikla kucagima aldim
Mavi34 Suem-58 acil. Doktora danışın ilaç başlar muhtemelen 14 9 üzeri tehlikeli . çıkarsa hemen acile gidin