Merhaba hanımlar adetim 5 gün geçtikten sonra evde test yaptım bi kaç saat sonra silik çizgi gördüm aynı gün kan testi verdim 1.20 çıktı negatif dediler sonra 6 gün geçince evde tekrar test yaptım onda da test bozuktu sanırım sonradan silik çizgi çıktı fakat bulanıktı test akmıştı sonra bi test daha yaptım onda bişey çakmadı yarın da olmazsam adetim geçeli 7 gün olacak sizce gebelik varmıdır belirtilerim var kasık ağrısı göğüs hassasiyeti ve aşırı şekilde bel ağrısı sık sık idrara çıkma var bu şekil olup hamile olan varmı yardım lütfen 5 senedir bekliyorum bi bebeğim olsun diye