derya69 benim de o zamanlar olmustu bir kanamam hem de kırmızı renkteydi. Progestan fitil + proluton diye bir igne verdi doktorum haftada bir de onu vurundum. Bence persembeyi beklemeden kendi doktorunuza gidin belki iğne de verir fitilin yanina.. Bol bol dinlenin agir kaldırmayın.. Inşallah bisey olmaz bebeginize..