Yldz4747 Kızlar sürekli tuvalete gidiyorum 5 dk da 1 ve karnımda çok şiddetli ağrı var sancım falan yok böyle bişey yaşayan var mı
Asyaveannesi36 Yldz4747 büyük bir ihtimal enfeksiyondur bol su İçin ve ayaklarınızı sıcak tutun ve doktorunuza danışın
Dilosseee Yldz4747 gaz sancısı da olabilir canım ishal olmuşsan eğer belki de ondan da olabilir acil e git yakınsa belki de doğum sancısıdır
Tubayrlmz44 Bende 37+3 oldum 10 dk bir lavaboya çıkıyorum karnımda cok kötü agrı var bende enfeksiyon var dıye boyle olduğumu düşünüyorum sancımda yok yanı
Selenimo Yldz4747 Bu haftanız zaten tam sık sık idrara çıkma döneminiz diye biliyorum anormal bir durum yok bence araştırma yaptığımda okumuştum. Bebek baskı yaptığı için oluyormuş🙂