Kizlar 34+1 oldum kontrolum vardi bugün belki yatış verir belki 1 hafta sonra gel gün vereyim demesini beklerken doktorum 38. Haftaya kadar bekleriz gelmedikleri sürece dedi. Şu an bile kendimi zor taşıyorum ağrım var 38i duyunca bir an ne yaparim ben diye düşündüm. Kilolari gelisimleri herseyleri cok normal çok şükür. Beni korkutan ben kendimi nasil taşırım oldu. Bana yardimci olurmusunz ne yaptınız ya da şu an 38e kadar bekleyen var mi 😊