iyxtviycutxut 7+5 Gebeliğim ve acıkamıyorum herşeyden iğreniyorum sudan bile odadan bile ayrı bir koku seziyorum ama elimde değil acaba çocuğa zararı olurmu
Yagmur00 iyxtviycutxut o cocuk suan senın depolarında besleniyor canım doktora soyle ılac ve sana onerısi Olcak
Aycaaa571 iyxtviycutxut hayır olmaz diye biliyorum ilk üç ay ne kadar iştahsız olursanız olun bebek vücuttaki vitaminlerden beslendiği için bebek aç kalmaz
MerveNur- iyxtviycutxut çocuk 12.ci haftaya kadar yediğinden ziyade vucudundaki mevcut depodan alıyor alacağını yani böyle biliyorum 😊
smmamoms iyxtviycutxut ben 7′den 15.haftaya kadar su bile içemedim ama doktor asla bunu problem etme senin depolarından besleniyor yediğinden içtiğinden değil demişti ☺️
Gamzeparlak1 iyxtviycutxut Benim de aynıydı. Doktorum ilk 3 ay ne yediğin çok önemli değil demişti. Ben bildiğin aç kalıyordum. Meyveli yoğurt öneririm bana iyi gelmişti.
Gamzebydmr Cocuk ilk 3 aydan önce senden besleniyor canım benim 4. hamileliğim hepsinde de ik 3 ay bulantım oldu sonra geçti ve düzene girdi çok şükür inşALLAH seninde geçer düzene girer