Kızçeler son 11 günüm. Bugünü saymazsak son 10 günüm. Çatı muayenesi oldum kesi atılarak normal doğum yapabilirsin girişte kemikli bir yapın var oraya kadar gelir sonrasını öyle alırım dedi ama sancın yok ve rahim yolu uzunluğun hala 5 cm bu haftalarda normalde kısalması gerekiyor dedi. Eğer ayın 19una kadar kendi sancım ile doğuma gitmezsem suni sancı ile doğumu başlatıcak. Yürüyüş yapıyorum merdiven çıkıyorum iniyorum umarım faydalı olur. Birazcık korku basmış durumda ilk hamileliğim bu kesi çok mu zorlar😒 ve bu sancı nasıl gelecek 😂