Deletedmom_33 Muno22 17+3 gibi titreşim şeklinde hissettim. 18 in başlarında tırtıl geziyor gibi minik kıpırdama vardı. 18′in sonunda yılan kaymasi gibi içimde kaydı bişey. O zamandan beri daha da hissediyorum. Tekme vs de başladı şuan 20+1′iz
B8use Muno22 canım ilk gebelikte anlayamıyor insan bende öyle oldu 17 haftada hissetmişim ama ikinci bebekte 11 12 de ufak ufak hissettim ben
ebruu19 Muno22 ilk gebelikte biraz geç oluyor ama 2.de 13 haftalık başladım hissetmeye şuan 17 haftalığız yerinde durmuyor maşallah 😅
Muno22 İkinci gebelıkte erken hıssedılıyomus ewet o yuzden bana 2 3 haftaya hıssedersın dıyenler olmustu ikinci gebelıklerınde erken hıssettıklwrı için oyle dıyolarmıs demkkı 🥰
Muno22 Bende hemen hissetmek için sabırsızlanıyorum suan dönüyormuş ama benm hıssedebılecem kadar şiddetli degılmıs bırde benm karnımda buyume var 10+5 deyım suan doktorum gaz dıyo bılemedım🙄