Sinemyildirim54 9+2 hamileyim malesef üzücü olaylar yaşadım yoğun strese maruz kaldım kanamam yok ama çok fazla sancım var acaba normal mi bebeğime bişey olur mu kanamam yok ama doktora gitmeli miyim
Mom6272 Sinemyildirim54 kanama yoksa korkma sancıların çok şiddetli olursa gidebilirsin ama üzüntü stres rahimde kasılmaya sebep olabiliyor buda ağrı yapabilir, ki zaten o haftalarda rahim ağrıları normal canım geçmiş olsun. sakin olmaya çalış
Meleyimiz Sinemyildirim54 hamilelikde stres iyi değil uzak durmaya çalis.kanaman yoksa korkma ama dinlenmeye huzurlu olmaya çaliş sanada bebeyinede iyi gelecek inşallah sağsalim kucağina alirsin kuzum🥰
okuyor Gaz sancısı yaşıyor olabilir misiniz, ben de ilk başta anlamamistim. Gaz sancısıymis. Adet sancısı gibi oluyor.