02Hasret12v Ben de şundan 2 hafta önce atlattım. Sizi çok iyi anlıyorum ama üzülüp bebeğimi de üzmeyim , strese sokmayım dedim. Siz de stres yapmayın ama yapılması gerekenleri yapın. Dediğim gibi kan sulandırıcı mevzusunu mutlaka kendi doktorunuza arayıp sorun. Çünkü covid gebelerde kan pıhtılaşması yapıp bebeğe zarar verebiliyor. Bir de hareketleri için endiseleniyorsaniz mutlaka covid acil olan bir hastaneye gidin ilinizdeki. Normal hastaneler bakmaz zaten. Boşuna gidersiniz kovarlar bile sizi. Ben ikinci kez pozitif çıktığımı hastanede öğrendim ve bagris cagris beni çıkardılar suçlu gibi. Ölsek kalsak kimsenin umurunda değil filyasyon ekipleri bile arayıp sormadı . Siz dediğimi yapın 112yi arayın sizi götürsünler. Şu saatte bile gelip götürürler. Acilde oluyor kadın doğum doktorları belli saate kadar covid hastanelerinde