Ayseceferli Wukurler olsun ikili rakamlara gecdik bizde canim oglusum yolunu bekliyoruz 🤗💙 sizlerde durumlar nasil? Kac haftaliksiniz vee cinsiyyetleri ne zaman oyrendiniz😊
a_burcu_bur Ayseceferli ilk böyle bi post gördüğümde, ben de görür müyüm bugünleri, vay be ne güzel demiştim. Şimdi bakıyorum da son 4 ve hâlâ inanamıyorum 🤲🏻☺️ bırakın ikili rakamları, teklilere düşmüşüz 🙏🏻🤲🏻🙏🏻🤲🏻🙏🏻 darısı başınıza 🥰
Sultanii Ayseceferli benimde son 99 o kadar zorlu hamilelik geçirdim ki bu rakamı görmek çok heyecanlandırdı beni. Prensesim olacak inşallah şimdi sabırsızlıkla tek rakamı bekliyorum 😍
Ayseceferli a_burcu_bur evet bende hep goruyordum boyle postlari cok ozeniyordum zaman gecmek bilmezdi simdi bende acdim bu postdan cok seviniyorum sanki ilk defa hamileymisim gibi😅ilk oglumda da zaman gecmek bilmezdi son aylarda oy oyy🙁