Bayanlar merhaba ben 35+4 te bulantı ishal baş ağrısı üşüme gibi şikayetler den hastaneye gittim haliyle bebeğim de kontrol edildi sancım da vardı 2cm açılma ben nst de düzenli sancı görüldü fakat 37 . Haftaya gelelim diye doktorum bir ilaç yazdı sancılarımı ağrılarımı azaltıcı bunu hemen iç gel tekrar nst yapalım dedi dediği yaptığımda düzensiz ama yine sancılar çıktı 3 gün sonra tekrar gidicem ilacı da bırakıcaz şuan 36+1 olduk sizlerdede böyle bir durum yaşayan varmı nasıl gelişti?