mavi_kus merhaba canim. Tercihe bagli. Hastanede port bebe yada puset gerekki eve donus icin. Bebek arabasi icinde ilk zamanlar pek disari cikmiyorsun zaten. Ama yok ben cikarim dersen raabada alman gerek. Travel tarzi birsey . Ben aldim cunku dolar yukseliyor ve fiyatlar surekli artista.