Babymoomy Kızlar idrarımda eritrosit değerim çok yüksek çıkmış altını çizmiş hemşire özellikle internetten baktım enfeksiyon diyor ama zaten enfeksiyonum varmı bunun daha yüksek cıkması sıkıntılı mi