39+5 haftalık hamileyim. Bugün doktor kontrolüm vardı. Doktorum bebeğin baş aşağı olduğunu ama hala kanala girmediğini söyledi. Kilosu arttığı için doğumda sıkıntı olabiliceğini bu zamana kadar aşağı inmesi gerektiğini söyledi. Pazartesi tekrar kontrole çağırdı nst’ye gel suyunu da kontrol edelim dedi. Başına gelen var mı. Kanala girmesi için ne yapabilirim??