Aycaaa571 ben hastanede daha ayaklandım. Sabaha kadar kalkıp kalkıp yürüyüş yaptım. Bebeğimi kendim aldım, yatırdım, bezini değiştirdim, emzirdim. Annem yanımda horul horul uyudu 😅 gaz ve büyük tuvalete çıkmak çok önemli. Yatarken ve kalkarken ister istemez biraz acı oluyor. Dikiş yeri falan geriyor ama. Cok şükür 2-3 güne atlattım. 10. Günde dikislerim alındıktan sonra ise normal hayatıma döndüm. 1 aylıkken hiçbir şeyim kalmamıştı.