AnnesiyimM53 Kdraydgn bana dediki bebeğin iki hafta geriden geliyo suyu az kalbimde sıkıntı var bağırsağında parlaklık var midesi geniş dendi dawn sendromu olabilir dendi
Kdraydgn AnnesiyimM53 down olursa aldiracak misiniz? Eğer öyle bı düşünceniz yoksa hiç bunları kafanıza takip hamileligi kendinize zehir etmeyin. Önceki yorumda da yazdım meleğim iyiki beni seçmiş♥️
AnnesiyimM53 Kdraydgn aynen her gelen Allahtan tabikide orası öyle ama bu kadar hastalığı olmasına üzülüyorum ben
Gulsumelif Bizde ultrasonda nazal kemik değerlendirilmedi yazılmış bilgi vermediler sonucu kan sonucunu bekliyoruz
Seyma77 Gulsumelif sonucunuz çıktımı bizimde herşey normal sadece burun kemiğinde kısalık var denildi
Evhanimi AnnesiyimM53 benimde dörtlü testim riskli çıktı karnından sıvı aldırmadım ultrasyonda herhangi bir bulguya raslamadi doktor yarın sabah doğuma gidecem o kadar tuhaf duygular içerisindeyim ki acaba sağlıklı nasil olacak diye yarın belli olacak rabbim hepimize sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin içini ferah tut Allah’ın dediği olur ne verirse basgoz üstüne 🤲🤲
Alone Kdraydgn nasıl güzel bir annesiniz💕 rabbim sizdeki güç kuvvetten doğacak down lu bebeğim için bana da versin inşallah 🤲🏻
Kdraydgn Alone eminim siz de en az benim kadar güzel bir anne olacaksınız ♥️ bebiş doğunca isterseniz benle iletişime geçin. Ben size yapılması gerekenleri, izlediğimiz yolları anlatayım. Belki bir faydam dokunur🥰
Alone Kdraydgn ay çok iyi olur çünkü nerden nasıl başlanacak bilmiyorum. Hep hele bi doğsun herşey yoluna girer yapılır diye düşündüm.nasip olursa 28 ekim doğum İnstagram kullanıyor musunuz ekleyim
Gulsumelif Seyma77 devlet hastanesinde yapıldı 2 hafta yi buluyormuş çıkması sonucun daha çıkmadı ama doktor ağzının içinden burun u göremediğini söyledi sordum ama bisey demediler
Sahin1 Seyma77 canım görünce yazmak istedim her şeyim normaldi burun kemiği kısaydı çok yıprandım fetal DNA yaptırdım temiz geldi şükürler olsun. Eğer başka bulgu yoksa genetik diyor doktorlar içimi rahat tut hele burnu küçükler vs varsa ailede hiç takma
Dermin AnnesiyimM53 canım çok şükür sonuçlarım temiz geldi bugun gittim doktorun yanına herşey normalmış
AnnesiyimM53 Dermin ay çok sevindim çok şükür kuzum benim gözün aydın olsun inşallah darısı bnm başıma 🤲🏻☺️