23 haftalık hamileyim 10.haftamda benimde bebeğimin bağırsaklarında ışıltı vardı dawn sendromu belirtisi dediler , hemen alanında yüksek bi profesöre gittik sadece bi belirtiyle bu teşhis konulmaz dedi üç bulgunun olması gerekiyor ense kalınlığı burun kemiği falan . Bağırsakta ışıltının çöpü sebebi hamilelikte kanama durumu yaşamasıymış ve ben 8 haftalık kanama görmüştüm bebek kanı yuttuğu için parlıyormuş . Dün detaylı ultrasona da girdim çok şükür hiç bir şey yok ışıltıda geçmişti .