esmanurky Kızlar kasımın sonunda tüp bebek yaptırmak istiyoruz ama adet olduğumda mı hastaneye gitmeliyim yoksa adet bitince mi gideyim
FusunF esmanurky bildiğim kadarıyla tüp bebek adetin 2.gunu başlıyor tedavisi inşallah sizin için hayırlısı olur 🤲
Deletedmom_33 esmanurky Adetin 2. Günü gidin. Hormon testlerimiz yoksa onlar alınıp, rahim kalınlığı vs bakılıyor
Denizyildizii esmanurky adeti beklemeden git öncelikle. Süreç hakkinda bilgi falan al. Bi ön görüşme yapın sonra doktor ne zaman geleceğini söyler
duyguuudmr esmanurky Normalde regl 2.günü gitmen gerekiyor sürece başlamak için ama doktorun belki senden tahliller vs isteyebilir önceden gitmene fayda var canım.