Kızlar ben bugun ovulasyon testi aldım. Belirgin cıktı baya ikimci çizgi. Eşim şehir dısında maalesef bugunu değerlendiremiyoruz.. şunu merak ediyorum bu yumurtlama sadece bir günmü oluyor . Ben 3 tane daha test aldım yarın ve yarından sonra yapsam az da olsa silik çizgi cıksa gene yumurtlama olurmu??