Esra1- 3.ayimizdayiz bazen içimde değişik şeyler hissediyorum acaba bebek mi diye düşünüyorum ama bi yandan çok erken diyorum.. acaba böyle erken den hisseden de oldu mu bir iki yakınım olduğunu söyledi ama ne kadar doğru bilemedim🤭😊
MiniMiniKus Esra1- Henüz bebişi hissetmen için erken ama anneliğin verdiği iç günü ile varlıgını hissetmen ya da onu hissediyormus gibi olman çok normal Mesela bende hep sağ da hissediyorum bu çocuk orada derdim hareketlerini hissetmeden önce 🤗
Gizemmihra Esra1- 14 haftada dalgalanma seklınde hissettim sonradan da devamı geldi ara ara şimdi her gün hissediyorum
Esra1- MiniMiniKus bende sanki solumda gibi hissediyorum.. Ah nerde olduğu değilde sanirim onu böyle hissedebilmek için can atiyorum😍
Melek141120 Biraz erken hissetmen için sanırım. Bende hep bebek sanıp heyecanlanırdım ama hep gaz olurdu 🤣 18 den sonra hissetmeye başlamıştım
Burcudag01 İlk gebeliğim 16+5 de hissettim ilk defa tattığım bir duygu olunca çoğu kişi bebek degildir desede o hareketler artık gün gün çoğaldı kalp atışı gibiydi karnımda 🥰