Hayırlı akşamlar kızlar iki gün önce gebe oldugumu ögrendim hcg degerim 780 cıkmıştı bugun tekrar kan verdim ve 2590 cıktı sizce saglıklı bir gebelık midir boş gebelık dış gebelık olabilir mi daha önce 1 gebelık gecirdim 15 haftada kaybettim 1 yıl sonra ilk defa gebe kaldım Ve cok endişelerim var sevgilerimle 🌸❤️🤲🏻