Halimeege Elbet-birgun-kavusacagiz bende lokmna hekime gidiyorum Sincan da oturuyorum ama demetevler şubesine gidiyorum doğumunda etlikkte olucak inşallah
llFatma Elbet-birgun-kavusacagiz ben gazıye gidiyorum lojmanı hiç tavsiye etmediler bana Özel dusunyorsan başka yerleri araştır kuzu
Soldiermom Elbet-birgun-kavusacagiz 2016 yılında yengem doğum yaptı ve doktoru çok iyiydi ismini hatırlamıyorum KISA saçlı biraz toplu bi kadındı ve gerçekten hastasıyla çok iyi ilgilenmişti. Bende lokman hekimde doğum yapmayı düşünüyorum inşallah
Elbet-birgun-kavusacagiz Halimeege llFatma Yaa evimin yaninda o yuzden oraya gitmek istiyorum aslinda irade musagile gidecektim ama oda etlik subesine gitmis beni beklemis gibi🤣 baska dr ler hakkindada bi bilgim yok diye arastirmak istedim 🤦♀️
Soldiermom Elbet-birgun-kavusacagiz yengemde Hamile onun doktoruna ben başka şehirdeyim şu an sadece doğum için Ankara’ya gideceğim. Yengeme sordum galiba uyuyor yarın sabah öğrenirim size yazarım 😊
bbusraa06- Sincan lokman hekime gidiyorum 38. Haftadayim hamileligimin başından beri oraya gidiyorum pakize eylem hanıma çok soğuk Bi doktor Aysun diye Bi doktor var onun da hastası çok onu iyi diyorlar