Merhaba 7 haftalık hamileyim bugün kalp sesini duymak için Dr gittik Dr hanım ilk başta üzgünüm kese gelişmemiş dedi sonra birde alttan bakalım dedi orta da üzgünüm dedi sonra kalp sesini duyduk birden ama sevinemedim bile sonrada bebeğiniz geriden geliyor dedi çok korkuyorum hiç bir şey anlamadım bilgisi olan var mı