bsra57 Hira ismimin önüne ve ya arkasına güzel bi isim öneriniz olur mu kızlarrrrrr 🤗🤩 Eylül hira nasıl mesela 🤔
Mrv1007 bsra57 benim de 12. Haftada kıza benzetmişti bugün yüzde yüz kız dedi. Biz Ada koyacağız ismini, bence Eylül Hira çok güzel 😍
bsra57 Gulsen4224 annem söylemişti ilk olarak eşime bahsetmemiştim tesadüf o ki bugün elim dile getirdi sevinmedim değil doğru ama bana telaffuzu zor geliyor biraz ondan dolayı yanına isim istedim ben de ☺️
bsra57 Gulsen4224 annem söylemişti ilk olarak hira ismini eşime bahsetmemiştim tesadüf o ki bugün eşim dile getirdi sevinmedim değil ☺️ ama bana telaffuzu zor geliyor biraz ondan dolayı yanına isim istedim ben de ☺️
Gulsen4224 bsra57 şahane düşünmüşsünüz kuzum gerçekten yanınada içine sinen bir isim bulursun inşallah 💜🥰
Fasulyem2 Hira gayet güzel bence iki isim koymayın benim iki ismim var kızıma tek isim koydum en kısası hemde :) Nil, ikinci çocuğuma da tek isim koyacağum yine :)
bsra57 Fasulyem2 bakcaz bakalım hira yı telafuz ederken biraz zorlanıyorum sanki ondan dolayı ikinci isim arıyorum hira ismi annem ve eşimin isteği 🤗
Fulyay45 Ben ada koyacağım kızımın ismini ama mavi isminde çok takılı kaldım hala daha aklımda mavi ada garip olmayacak olsa böyle koyacağım aMa hoş durmuyor sanki mavi ismini önerebilirim size