Mercomom dün doktor kontrolüm vardı birlikte gitmek durumunda kaldım, süslendim makyaj yaptım saçımı düzleştirdim öylece baktı yüzüme iltifat etti cevap vermedim birşeyler dedi cevap vermedim, ne doğru ne yanlış bilmiyorum, bildiğim tek şey ona asla güvenmiyorum ve gğvenebileceğimi de sanmıyorum, onu affedebilir miyim bunu da bilmiyorum, onu hala seviyorum ama onu sevdiğim için artık kendimi sevmiyorum onu sevmeyi sevmiyorum artık, onu sevmekte istemiyorum, bir an geliyor öyle özlüyorum ki sarılmayı o an kendime sadece gördüklerimi hatırlatıyorum mesaj atıyor arıyor kendime hep gördüklerimi hatırlatıp cevap vermiyorum, boşansam ne olur bilmiyorum, boşanmasam bu güvensizlikle huzurlu olabilir miyim bilmiyorum inanın o kadar Birşey bilmiyorum ki. Tek bildiğim gururum çok incindi onu affedersem kendime saygım kalmayacakmış gibi hissediyorum