Kizlar iyi aksamlar bugun ikili testimin sonucu cikti bebegin beta degeri yuksek cikmis beni perinatolojiye yonlendirdi. 13+4 haftaligim
univerisye hastanesine gitmemi onerdi bir ay suren var dedi bu ay icinde yaptir dedi
benim gibi olan var mi asiri moralim bozuldu cevremdekiler ise yaniltici bir tesr sakin takma diyorlar ama takmamak elde deil