16+5 kontrole gittim. Bebegimin cinsiyetini sordum ve doktor 80% kiz dedi. Ama ilerleyen haftalarda durum değişebir dedi. Yani yanılmış olabilirim dedi. Şu an bebegime hazirlik yapamiyorum emin olmadigim icin. Begendigim seyler oluyor alamiyorum. Sizde boyle bir durum oldu mu? Yanliş cinsiyet tahmini vs. Ilk once kiz deyip sonradan erkek olan oldu mu?