Deletedmom82 Şimdilik çok güzel gidiyor, hareketlerini hissediyorum, herhalde 2. Trimester olduğundan çok rahatım, yavaştan karnım büyüyor, hazırlıklar, güzel telaşlar. 19+4 olduk tam yarısı. Sadece bebeğimde böbrek genişlemesi var, o geçsin diye dua ediyoruz.