Ya ne güzel sizlere gün verilmiş bile bana daha gün verilmedi bu çarşamba gidicem kontrole inş gün verirler . 🤔 kimse yanımda yok şuan gün verseler Ona göre yanıma birileri gelecek🤦♀️ Yeğenim yanımda ama oda anca oğluma bakabilir zaten Doğumla ilgili hiç bi bilgisi yok. Oğluma baksa yeter bana, ama bana kim bakıcak meçhul 💆♀️ Annem gelecekti anneannem ele düştü yatalak şuan gelemedi. Başka bi yeğenim gelecekti oda ameliyat olacak diye yattı görümcem gelecek artık ona korkuyırum bişey olacak🤷♀️ En başta eşim var dedim ama oda şehir dışında çalışıyor büyük ihtimal gelemeyecek . Resmen planlı gebelikten çıktı durum🤦♀️