Ahsen03 Bende eşim de kadrolu öğretmeniz. Doğum sonrası herhangi bir ödeme alamıyor mu memur anne. Tek seferlik bir ödeme yapılıyor diye biliyorum ben ama nasıl alınıyor o ödeme
Zeynepp-krd Doğum öncesi ve doğum sonrası toplam 16 haftalık izinin ücretini , süt parası, doğum parası alabiliyorsun . Daha sonra memur olduğun için 24 ay ücretsiz iznini kullanıyorsun. http://www.sgk.gov.tr/wps/portal/sgk/tr/emekli/kadin_sigortalilarin_haklari/analik_halinde Bu siteye bakabilirsiniz. :)