Mom87897 ikimelekannesii22 aslında ben aşıdan korkmuyorum. Tek kuyruklu çocuk hurafelerine falan da inanmıyorum. O kadar baskı yapıyorlar ki olamıyorum
caganin_annesi Valla ben ilk hamile olduğumu bilmediğim ayda oldum birinci dozu. Şimdi 12. Haftadan sonra ikinci dozu olucam baska çarem yok ben her gün insanların içindeyim. Doktoruma sordum ol dedi zaten. Benim çevremde ol diye baskı yapıyor 😂
Mom87897 caganin_annesi ben de 7. Ayımda 2. Doz vurunsam diye düşünüyorum. Doğuma yakın ve sonrası korona kapmamış olurum. Kaparsam da hafif atlatırım belki. Benim gelenim gidenim çokk fazla oluyor. Hamile diye gelmemezlikte yapmıyorlar sağolsunlar 🙄
Mom87897 caganin_annesi yok kız 3 kere gittim geldim göstermiyor. Eliyle ayağıyla kapatıyor. Secdeye yatıyor. Değişik benimki😂
caganin_annesi ikimelekannesii22 inanki ben aynı şehirde olsam her gün gelirler, yok akşam yemeği yok öğlen oturması.. gelip gitmemesi bazen daha iyi.
alparslanannesii1661 ikimelekannesii22 trabzonluyuz biz 8 9 ay ordaki evinde kalir 3 4 ay beraber kalırız sonra tekrar trabzona gider
alparslanannesii1661 ikimelekannesii22 3 4 ay olmasa yasamazdim ama suanlil durumlwr bunu gerektirdi ev onun ama ben onun evine geldim
caganin_annesi ikimelekannesii22 kız çocukken olduk bir sürü asi da şimdi neyden korkuyon tövbe. Hissetmedim bile ben her gün iğne oluyorum vücut alıştı akdhskdh
ikimelekannesii22 alparslanannesii1661 ayy trabzona gelmiştim haziranda güzeldi ama surekli yağmur yağdı