Kimine göre eksik kimine göre fazla kimine göre yeterli olabilir
Tavsiye verebilir veya alabilirsiniz ben çevremden gördüğüm kadarıyla ilk bebegime bunları aldım👇
12 li isimli yastıklı hastane çıkışı
4 tulum
2 peluş lu tulum
2 tane 5 li hastane çıkışı
1 ince bataniye
1 kundak bataniye
1 kalın bataniye
1 kendi ordugum pufyy bataniye
1 citcitli kundak bataniye
Puset yerine ana kucagi aldım
Bebek arabamız dedemiz ve anaanemizden
Beşik seti aldım içinde yatağı cibinligi yastığı çarşafı yatak koruyucusu olan
1 şapkalı patikli triko takım alt üstlü
3 tane dışarıya giyebilcek hastaneye felan giderken şık kıyafet aldım :) günlük dışında
2 tane gecelik takımı
Suanlik bir tane fular önlük daha önlük alicam
Şapkalar çoraplar patikler
1 tane ayakabi aldım 0.3 aylık (bezden) rahatsız etmicek şekilde
1 uzun kollu hırkası ve üç tane yeleği var örgü şeklinde hazır
İçlik zıbın 6 tane uzun kollu (malum kış bebeği)
2 tane atlet göbek bağı olduğu için bu citcitsiz atletlerden aldım ilk bir hafta göbek düşene kadar onu giydiricem yeterli gelmezse bir adet daha alabilirim
2 li muslin
Temizleme pamuk
Bebek bezi
Dalin
Islak mendil
Bebek deterjan ve yumuşatıcı (Dalin)
Pişik kremi
Pudra
Kese
Burun aspiratör u
Bebek kulak çubuğu
Saç fırçası
Ateş ölçer
Banyo havlusu
Bebek için elbise askısı
Ve son olarak bebek yüz örtüsü yaptırdım başörtü gibi ucu nazar boncuklu
KENDİM İÇİN👇
2 tane önden düğmeli gecelik takımı
İç çamaşırı
Emzirme sütyeni ve emzirme atleti
Depend
Göğüs pedi
Çorap
Başörtü
Anne Bebek sırt çantası
Ve günlük ped
Şuan aklıma gelen bunlar yeterlimi yetersizmi bilemem çocuğun yediği helal giydiği haramdır derler bu devirde bütçeye dikkat ederek alınabilecek en ideal alışveriş diye düşünüyorum 0.3 aylığa kadar bunlarla idare edeceğiz daha sonra gelişimine kilosuna göre almayı tercih ediyorum eksiklerim varsa yazabilirsiniz benim aklıma gelenler bunlar umarım birçok anneye bir nebze yardımcı olmusumdur 🙂🤗yorumlarınızı bekliyorum❤️