Busebse Kızlar bebeğime 4 aylık aşısı yaptirdim bugun zTen biraz da oksuruyor du ama bu sekilde ağlamıyor du suan kendini çok sıkıp ağlıyor uyumuyor ateşi yok muhtemelen ağrısı var diye bir çay kaşığı calpol verdim napmam lazım hastaneye goturmelimiyim
Dilekcnkn Busebse İstersen fitil al bir tane rahat uyur hemşire aşı ile ilgili birşey dedimi hani ağrı yapabilir vs gibi