Kızlar Ben normalde Kırıkkale tıp fakültesi hastanesne gidiyodum kontorllerime. kontrol günumdü gittim ntsde çok sancı çıktı ve 2cm açıklık var dediler, ama yatış yapmadılar çünkü bebek yoğun bakımlarında yer yokmuş!
Gönderdiler beni, bende ankaraya şehir hastanesine yatışımı yaptırdım ve ben Kırıkkaleden ankaraya gelene kadar açıklık 5cm olmuş,ama sancı hissetmiyodum. Ertesi gun öğlene kadar açıklık 9 cm olmuş kızlar sancılarıda hissediyordum artık.
Ama doğum yapacak kadar değil dediler ve suyumu patlattlar işte ondan sonra 2 3 dakkada bi çok çok şiddetli sancı gelmeye başladı sizleri korkutmak hiç istemem ama herkesin acı eşiği farklıdır belki😌 sürekli gelip gidip alttan bakiyolar açıklık 9cm sancımda doğum sancısı ama bilin bakalım ne oldu, benim paşam doğum kanalına girmemiş ve tam 4 5saat o şiddetli sancıyla bebek aşağı insin diye beklettiler ama olmadı. Onlarda olmayacağını anladı ve hadi sezeryana gidiyoruz dediler ben cok sevindim cunku artık o sancıyla beklemek istemedim ve zaten normal dogumdan korkuyodum sezeryan oldum bugun saat 4gibi geldi şuan yanimda mışıl mışıl uyuyor rabbim sizleride kurtarsın 😊😊🙏