minigim34 Kızlar geçen sene bime bu zamanlarda montessori yatak gelmişti 450 tl civarıydı o yataktan alan kullanan var mı özellikle bimden alınanı soruyorum çünkü bu ay içinde tekrar gelir diye tahmin ediyorum 🙏