Fatmasylp normal ..kasılmaların karınijdaysa uzaninca geçiyorsa normla ama doğum sancısı gibiyse kasılmaların mg eksiklikleriniginden kaynaklanır zaten ikisinin ağrısı çok ayrı….biri dinlenince geçer diğeri bacakda uysukluk yapar sancı gibi gelir ama düzensiz ben her ikisini yaşadım ..o yüzden ilki batma gibi oluyo uzanıp dinlenince gexoyor