talhanin_annesi Kizlar avret mahalime peçete koymuşdum peçete ıslak sızıntı hissetmisdim ama ihtimal vermedim şimdi peçeteye baktım ıslak ama çiş degil anlaşılıyor napmaliyim.
Halime0638 talhanin_annesi ben hep peçete koyarım leke gelirde görmezsem diye her ihtimale karşı akıntı oluyor genelde bende yani akıntı olabilir
SlmMlk Geçmiş olsun Dr unuza danışma şansınız yokmu belki sızıntı halinde geliyo olabilir olmadi bı gidin derim ultrason da anlaşılıyor bebeğin suyundan 29 haftalıkken benim de su gelişim vardı ama ben komple ıslanıyordum
crazymom00 Ayyy geçenlerde benimde öyle olmuştu ödüm koptu , acile gidip kasıklarımda ağrıyor dedim ve idrar tahlili yaptılar enfeksiyon çıktı. Bir saşe ve fitil kullandım geçti şükür. Yani doktorunla görüş tabiki ama idrar yolu enfeksiyonunda oluyormuş