sessiz_oyuncu Asterujdndl şuan hastayım ama covid değilim testim negatif çıktı. Zaten öksürük ve ateş fln yok ama burnum tıkalı ve gözlerimden yaş geliyor. Çok zor geçiyo. Doktoruma bugün sordum c vitamini türü ilaç verdi. Parol içmemi söyledi
sessiz_oyuncu Asterujdndl c vitaminli meyveler ye mandalina ye bol bol su iç. Çok geçmiş olsun canım ilaç kullanamamak çok zor.
sessiz_oyuncu Asterujdndl kellepaça ve işkembe çorbası seversen onlardan sipariş ver bol limon sarımsak flnlı iç iyi gelir.
Handehilal Asterujdndl benim öksürüğüm çok oldu 4. Günden sonra başladı bde biraz halsizlik onun dışında hiç bişeyim yoktu şükür
Asterujdndl sessiz_oyuncu canim çok çekiyor du bende böyle hasta olunça bende ağzima koydum gibi çinedim hemen suyla yutum 😍😍😍 ama sarimsak cokkk iyi
Kado87 Benim oglum var 2 yasinda nezle oldu burun akintisi ve cigerleri sokulurcesine oksuruyor banada bulastirdi oyle bir oksuruyorumki anlatamam bol bol meyve yemege calisiorm
Kado87 30 haftalikta hamileyim korkuorm bise olur diye bakalim allah saglikla sihatle.kucagmza almayi nasip eder bebeklerimizininsallah
Asterujdndl Allahim bebek bize nasip eti elhamdulillah çok şükür ve Allahim bebek lerimizi kuçağimisada vermeyi nasip eder inşallah 🤲🤲🤲