neslican0644 Zbytgce ben boyadım doktoruma danıştım ve içinde bakır bulundurmayan kumral renklerine boya sadece dedi. İyi kide boyadım beyazlarım o kadar çoktu ki yaşlanmış gibi hissediyordum 🤭
Eliffgngr Zbytgce 3. Aydan sonra doktorum izin verdi canım 2 defa boyattım. Bi kere ombre yaptırdım diplerini organik olarak boyattım. Diğerinde de normal boyayla sadece dip yaptırdım doğuma yakın
Zbytgce neslican0644 benimde dip boyam geldii çok kötü hissediyorum kendimi zaten hamileliğin vermiş olduğu psikolojik bunalımda var 😅
neslican0644 Zbytgce ben kendim ewde boyadım. Palette boya ile boyadım siz dilerseniz gratis de felan organik boyalr war onlardan da kullanabilirsiniz tabi.