Handenurrr Arkadaşlar merhaba 17 haftalık hamileyim göbek dediğimin alt kismin da kahverengi çizgi oluşmaya başlamış, bu kadar erken mi başlar sizde neler oldu
Handenurrr Dun sorduktan sonra araştırdım da normal de olurmus 4 ve 5. Aylarda iyice belli olmaya başlarmış ben erken başladı sanmışım ama normalmis