Yaaa bence de değiştir o doktoru. Benim 15 gün olmuştu hiç kayıt yaptırmadan direkt yanına girdim. Sözde sadece sonuç gösterecektim. Muayene ücreti ödemediğim halde adam ultrasona aldı, cinsiyetine baktı, ölçümleri yaptı içimi rahatlattı gönderdi. Hemen değiştirin onu hemen…