Kızlar 21 haftalık hamileyim. Devletteki doktor bana suyun fazla radyolojiye, perinatolojiye gideceksin dedi açıklama yapmadan gönderdi. Bende hemen özeldeki kendi doktoruma gittim. Korkulacak kadar çok değil bi bakıp arastıralım detaylı ultrasondan filan yaptı. Böyle birşey yaşayan var mı? Neden olur