Damladonmez Ben de inşallah Haziran ayı annesi olacağım . Haziran kız bereketiyle geliyor genelde ama hamile kaldığımız yumurtlama dönemi önemli 🥰
NeseA Benimde doğumum 26 Haziran görünüyor bakalım herşeyin hayırlısı inşallah 😘Rabbim bu cuma gecesi isteyen herkese evlat nasip eder inşallah 🤲🏻
Damladonmez 7 Eylül adet tarihim 14 Haziran gözüküyor . 7. Haftayı tam doldurunca kalp atışını duymaya gideceğiz . Sık sık ultrasona girmek istemiyorum. Sadece hcg değeri artıyor mu diye bakıyoruz 4 günde bir ilk bebek boş keseydi çünkü