hamilelik donemi boyunca sagolsun annemle babam hep beni üzücek bişey yapmayı başarıyolar ,baskalarına gelince ayıp olmasın uzulmesin bana gelince zerre dusunce yok,eski mevzuları acıyolar beni sucluyolar aglatıyolar beni sonrada torunumuza iyi bak diyip hiçbişey olmamıs gbi telefonu kapatıyolar gercekten yoruldum 33.haftadayım gorusmek konusmak istemıyorum artık bi insan evladına ozellikle hamileyken niye boyle anlayıssız davranırlar anlayamıyorum cok yoruldum bakalım kader ortaklarım var mı