Duruannesi zaten gelişeceği kadar gelişmiştir o niye stres yapıyorsun bebeği de etkilersin sıkma canını lütfen. Zaten sezaryen olacak olanlar 37-38de alıyor doktorlar gelişimi tamamlanmış diye akciğeri de gelişmiştir neden üzüyorsun ki kendini ben de 20li haftalardasın sandım. Sıkma canını inşallah bi problem olmaz ☺️