Ysmn27asln Arkadaşlar ben 14 haftalik hamileyim uçakla seyehat etmem gerekiyor da bir sakıncası var mı acaba aranızdq yolculuk eden veya bilgisi olan var mı
Dilekcnkn Ysmn27asln Ben 28 haftamda yapmıştım ama raporla yani şu an rapor alman gerekmez diye biliyorum ama yinede doktoruna danış canım 😊
Medine01_12_1996_ Ysmn27asln canım ben yurt dışına çıktım geldim çok şükür hiç bir sıkıntısız arada mide bulantısı oldu ama o normaldir rapor falan gerekmiyor 25den sonra rapor istiyorlar
Gizemmihra Ysmn27asln 11 haftamda 4 saat yol gittim araba ile 12 haftamda uçağa bindim 16 haftamda 10 saat yol araba ile biseycik olmadı ama herhangi bir sıkkntknız yoksa uçak en rahatı en risksiz olanı sadece cihazlardan geçerken hamıle olduğunuzu söyleyin geçmeyin