Ozlmyldrm Benim de ilk doğumudu. 39.haftada kendi sancımla gittim ama yetersiz gelmişti ve yorulmuştum. 5 saatin sonunda suni sancı verdiler. Ben yorulduğum için süreci çok iyi yönetemedim ama hep sakin kaldım. ebem çok yardımcı oldu. Ikın, nefes al, nefes ver, dinlen şeklinde komutlarla 4 saat geçti. Korkmanıza gerek yok sakin olup size yardımcı olmaya çalışan insanı dinleyin yeter. (Doktor ya da ebe)